top of page

Guidos orchestra

Vandaag heb ik samen met mijn ouders een concert bijgewoond van Guidos Orchestra. Een orkets onder begeleiding van Guido Dieteren. Mijn ouders zijn bevriend met Guido en zijn vrouw (Wendy Kokkelkoren). Het was bijzonder om mee te maken. De vioolist en zangeres spatten van het toneel. Iedereen was razend enthousiast en deed geweldig mee. Aangezien ik ze persoonlijk ken was het erg leuk om te zien dat ze zich niet anders voordeden. Ze straalde elke minuut van het optreden. Ik heb de hele show met een glimlach bekeken. Het is ontzettend bijzonder om dit mee te maken. Ik weet hoe hard ze beide werken en het resultaat was zichtbaar. Ik heb intens genoten. Wendy had prachtige jurken aan en zong ontzettend mooi. Ze kregen de hele zaal met zich mee. Zo zie je maar, als je doet wat je leuk vindt valt alles op zijn plek. Hard werken wordt beloond.


bottom of page